Μαμά στην πλαζ: Πώς να ετοιμάσεις το σώμα σου για την παραλία, όταν μόλις έχεις γεννήσει

Το καλοκαίρι ήρθε, οι θερμοκρασίες φτάνουν μέρα με τη μέρα σε όλο και πιο ψηλά επίπεδα, ο ήλιος ξεκινά να καίει, οι παραλίες να γεμίζουν κόσμο, η θάλασσα να μοιάζει ειδυλλιακή, η ατμόσφαιρα να μυρίζει καρύδα και ανανά και εσύ ακόμα σκέφτεσαι πώς θα κάνεις το μεγάλο “μπουμ” στις πλαζ μετά το πρόσφατο… baby boom που βίωσες!

Μην αγχώνεσαι καθόλου, όλες οι γυναίκες το ίδιο νιώθουμε όταν το καλοκαιράκι αρχίζει να δείχνει τα “δόντια” του, πόσο μάλλον μία νέα μητέρα σαν εσένα, που το κορμί της έχει υποστεί μια τόσο μεγάλη αλλαγή, τόσο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όσο και στη λοχεία! Κοινώς, είναι πολύ πιθανό να βλέπεις το σώμα σου σαν ένα ακορντεόν που τους τελευταίους μήνες… ανοιγοκλείνει, αλλά αυτό δεν υπάρχει κανένας λόγος ούτε να σε κλείσει στο σπίτι, ούτε να σε πιέσει, ούτε να φτάσεις στα άκρα και να κινηθείς σπασμωδικά!

Αντιθέτως, τώρα είναι η ευκαιρία να ενδιαφερθείς περισσότερο για την υγεία σου και τη σωματική κατάστασή σου και σε δεύτερη φάση να νιώσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και σιγουριά για το σώμα σου, ενόψει καλοκαιριού και παραλίας! Εκείνο που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να ηρεμήσεις, να δώσεις στον εαυτό σου το περιθώριο να επεξεργαστεί αυτή τη μεγάλη αλλαγή και να συμφιλιωθείς με την ιδέα, πως όλες οι γυναίκες που περνούν από τη φάση της εγκυμοσύνης βιώνουν ακριβώς τα ίδια συναισθήματα! Άσε, που ακόμη και όσες δεν έχουμε αποκτήσει ποτέ παιδιά περνάμε ακριβώς την ίδια κατάσταση με εσένα!
Καιρός, λοιπόν, να σκεφτείς λιγάκι παραπάνω τον εαυτό σου και να αρχίσεις να τον περιποιείσαι για να αισθανθείς πιο υγιής, πιο δυνατή και περισσότερο σίγουρη για εσένα! Και αν δεν ξέρεις ποιες είναι οι βασικές κινήσεις για να ξεκινήσεις τις εξορμήσεις στην παραλία γεμάτη αυτοπεποίθηση, δες παρακάτω πέντε απλά και καθημερινά βήματα για να το καταφέρεις!

Άρχισε να γίνεσαι πιο δραστήρια
Δεν χρειάζεται να “λιώσεις” στα γυμναστήρια και να πιέσεις τον εαυτό σου να φτάσει στα άκρα! Αρκεί να βάλεις λίγη περισσότερη κίνηση στην καθημερινότητά σου! Άρχισε να παίρνεις πιο αραιά το ασανσέρ και ανέβα από τις σκάλες, συστήσου με τη γιόγκα, χρησιμοποίησε το ποδήλατό σου για τις μικρές αποστάσεις και κάνε βόλτες στο πάρκο με το μωρό σου! Το έχει ανάγκη ο οργανισμός σου!

“Καθάρισε” τη διατροφή σου
Δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσεις καμία εξαντλητική και ακατάλληλη δίαιτα! Εκείνο, όμως, που χρειάζεται σίγουρα να κάνεις είναι να αφήσεις πίσω σου τις ατασθαλίες στις οποίες ενδεχομένως είχες παραδοθεί κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και να φροντίσεις την καθημερινή διατροφή σου! Λιγάκι πιο υγιεινά γεύματα και μείωση του junk food θα έχουν πολύ γρήγορα και εμφανή αποτελέσματα στο σώμα σου.

Ξεκίνα να πίνεις περισσότερο νερό
Ναι, ναι, το ξέρω ότι το ακούς σε όλη τη ζωή σου και πως σε έχει κουράσει, αλλά το νερό είναι ο πιο βασικός παράγοντας για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού σου και πρέπει να το πάρεις απόφαση! Είναι το φυσικό “λίφτινγκ” για το σώμα και το πρόσωπό σου! Πέντε με έξι ποτήρια νερό την ημέρα θα φέρουν μεγάλη αλλαγή στην εικόνα σου, καθώς το νερό θα απομακρύνει τις τοξίνες, θα σε ενυδατώσει και θα κάνει το πρόσωπό σου να λάμπει!

Δώσε στο σώμα σου την περιποίηση που έχει ανάγκη
Το κορμί σου χρειάζεται σωστό καθαρισμό και ενυδάτωση! Έχει, λοιπόν, ανάγκη από καλή και τακτική απολέπιση! Χρησιμοποίησε τα κατάλληλα προϊόντα της αγοράς, ώστε να κάνεις αυτό το μικρό δωράκι στον εαυτό σου, δίνοντας περισσότερη σημασία στην επιδερμίδα σου!

Κοιμήσου!
Ναι, το γνωρίζω πως με ένα μωρό στο σπίτι ο καλός ύπνος μπορεί να μοιάζει… πολυτέλεια, ΑΛΛΑ όπως και να το κάνουμε είναι απαραίτητος, τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική υγεία σου! Οκτώ ώρες ολοκληρωμένου ύπνου είναι ακριβώς εκείνο που χρειάζεσαι για να δώσεις στο κορμί σου το boost που χρειάζεται! Εκμεταλλεύσου, λοιπόν, τις ώρες που κοιμάται το μικρό σου για να ξεκουραστείς κι εσύ με το απαραίτητο beauty sleep!

Πηγή: tlife.gr