Προετοιμασία για τον τοκετό: 5 συνήθειες που θα σας διευκολύνουν

Όσο και αν ενθουσιάζεστε με την ιδέα του μωρού που πρόκεται να μπει στη ζωή σας, σίγουρα δεν θα νοιώθετε τον ίδιο ενθουσιασμό στην ιδέα της διαδικασίας του τοκετού.

Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό, προσπαθήστε όμως να αντιμετωπίσετε τους φόβους σας εκ των προτέρων, ώστε να έχετε έναν ομαλό τοκετό.
Οι φόβοι μπορεί να επηρεάσουν τον τοκετό πολύ άμεσα. Μία γυναίκα που δεν είναι προετοιμασμένη για τον πόνο των φυσιολογικών συσπάσεων μπορεί να τρομοκρατηθεί, με αποτέλεσμα να παρουσιαστεί δυσκολία στις αναπνοές, αύξηση της έντασης και συνεπώς πόνο στους μυς.

AdTech Ad

Επιπλέον, ενδέχεται να μειωθεί η ροή της ωκυτοκίνης, της ορμόνης που προκαλεί σύσπαση στη μήτρα. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν όλα τα παραπάνω είναι να εντοπίσετε τις φοβίες σας και να τις αντιμετωπίσετε. Πολλές γυναίκες θεωρούν πώς μία επίσκεψη στο χώρο που πρόκειται να γεννήσουν θα τις προετοιμάσει ψυχολογικά , καθώς θα φανταστούν τον εαυτό τους και γεννάει κι έτσι θα καταφέρουν να προσαρμοστούν όταν θα έρθει η ώρα.

Τρόποι για να διευκολυνθείτε προς το τέλος της  κύησης
1. Να φοράτε ελαφρά και φαρδιά ρούχα. Θα νοιώθετε πιο ζεστή απ’ ότι συνήθως κυρίως λόγω των αυξημένων αποθεμάτων λίπους και του αυξημένου σας μεταβολισμού.
2. Προσπαθήστε να κοιμάστε όσον το δυνατόν περισσότερο.
3. Να διατηρείτε ενυδατωμένο το σώμα σας. Να πίνετε πολλά υγρά για να ανταποκριθείτε στο γρήγορο μεταβολισμό και για να ανακουφίσετε τα πρησμένα άκρα σας.
4. Να κάνετε διαλείμματα όσο πιο συχνά μπορείτε. Αν τα πόδια σας είναι πρησμένα, καθίστε και βάλτε τα σ’ ένα σκαμνί για 10-15 λεπτά τρεις φορές την ημέρα.
5. Να αυξήσετε τη λήψη πρωτεϊνών. Το γάλα, τα αυγά, το κρέας και τα ψάρια μπορεί να ανακουφίσουν πολλά από τα προβλήματα της προχωρημένης εγκυμοσύνης.

Πηγή: mothersblog.gr