Οι αερόβιες ασκήσεις που μπορεί να κάνει μια έγκυος στη θάλασσα!

Από την στιγμή που σας έδωσε το ΟΚ, ο γυναικολόγος σας, σας παρουσιάζουμε παρακάτω τις αερόβιες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε δίπλα στη θάλασσα για να δροσίζεστε ταυτόχρονα!

• Το τρέξιμο είναι είδος γυμναστικής που γυμνάζει όλο το σώμα. Με το νερό να καλύπτει τα πόδια σας περίπου μέχρι το γόνατο, προσπαθήστε να τρέξετε, παράλληλα με την ακτή. Η αντίσταση του νερού θα δυσκολέψει την κίνηση και θα την κάνει πιο αργή. Φροντίστε να σηκώνετε ψηλά το γόνατο, έτσι ώστε ο μηρός να είναι παράλληλος με την επιφάνεια του νερού. Κρατήστε χαλαρό ρυθμό για 20 λεπτά. Αν δεν μπορείτε μη ζοριστείτε γιατί θα σας κάνει κακό παρά καλό. Στην αρχή μπορείτε να τρέξετε ένα δεκάλεπτο. Επίσης αποφύγετε τις ώρες που καίει ο ήλιος.

• Το κολύμπι είναι η καλύτερη γυμναστική για όλους πόσο μάλλον στην εγκυμοσύνη. Βάλτε σαν στόχο ένα σταθερό σημείο (μια σημαδούρα ή μια πλήρη διαδρομή στην πισίνα) και κολυμπήστε μέχρι να το φτάσετε. Υπολογίστε πόσο χρόνο κάνατε και χρησιμοποιήστε τον μισό από αυτόν τον χρόνο για ξεκούραση. Αν για παράδειγμα χρειαστήκατε 30” για τη διαδρομή, κάντε 15” διάλλειμα. Επαναλάβετε για 15-20 λεπτά.

Προτού τις κάνετε, συμβουλευτείτε το γιατρό σας που ξέρει την κατάστασή σας καλύτερα από τον καθένα.

mothersblog.gr