Ανεβάστε την διάθεσή σας!

Ακολουθήστε  κάποια απλά βήματα προκειμένου να διατηρήσετε το νου σας υπό έλεγχο.

Μιλήστε

Είτε στο  διαδίκτυο είτε πρόσωπο με πρόσωπο, το να μιλήσετε σε κάποιον βοηθά. Για την ακρίβεια, η συζήτηση αλλά και το βάδισμα επί 30 λεπτά κάθε μέρα είναι οι πιο αποτελεσματικές τακτικές ώστε να νιώσετε καλύτερα και φυσικά να ελαχιστοποιήσετε τις πιθανότητες κατάθλιψης.

Δείτε το φως

Έχει αποδειχθεί ότι οι άνθρωποι που εκτίθενται στο φως για τουλάχιστον 20 λεπτά καθημερινά αισθάνονται πιο όμορφα. Κάθε δυνατό φως εξυπηρετεί το σκοπό αυτό, ακόμα και σε αθλητικές εκδηλώσεις ή σε στίβους όπου υπάρχουν πολλά δυνατά φώτα.

Καταναλώστε μπανάνες

Ναι, σωστά διαβάσατε! Η κατανάλωση μιας μπανάνας ημερησίως διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ των εγκεφαλικών σας κυττάρων, καθώς και την επίδραση ορισμένων νευροδιαβιβαστών. Επιπλέον, μετά από έναν καφέ, οι μπανάνες είναι η μεγαλύτερη διατροφική πηγή αντιοξειδωτικών.

Γράψτε πριν πέσετε για ύπνο

Προσεγγίστε την κάθε μέρα με ευγνωμοσύνη. Οι μη εφικτές προσδοκίες οδηγούν στη θλίψη. Κρατήστε ένα καθημερινό ημερολόγιο ευγνωμοσύνης. Όσο γράφετε, βάλτε λίγη μουσική να παίζει απαλά: σύμφωνα με πολλές  μελέτες η μουσική πάντα βοηθάει στην καλή ψυχολογία.

Μην λέτε μη

Ο εγκέφαλός μας –και ιδιαίτερα το μέρος εκείνο που επηρεάζει τα στερητικά σύνδρομα- δεν ακούει το μη: Για παράδειγμα όταν ακούει «μην καπνίζεις»  αντιδρά σαν να ακούει «κάπνισε». Αυτό δηλαδή διεγείρει τη λαχτάρα για κάπνισμα. Μία καλύτερη προσέγγιση, αν θέλετε να βοηθήσετε κάποιον να ξεκόψει από έναν εθισμό: Αντιστρέψτε το μήνυμα. Αντί να πείτε: «Μην καπνίζεις» πείτε: «Ανάπνευσε ελεύθερα».

Πηγή: inewsgr.com