Εγκυμοσύνη το καλοκαίρι!

Ορίστε μερικές συμβουλές…επιβίωσης για να παραμείνετε δροσερή και άνετη.

Να πίνετε πολλά υγρά, τουλάχιστον 6-8 ποτήρια.

Να μην εκτίθεστε στον ήλιο ιδιαίτερα τις πολύ θερμές ώρες της ημέρας και να περιορίζετε τις δραστηριότητές σας εκείνες τις ώρες.

Τα ρούχα σας πρέπει να είναι δροσερά, άνετα και ανοιχτόχρωμα, βαμβακερά ή λινά, κατά προτίμηση.

Οταν ξεκουράζεστε να ανασηκωνετε τα πόδια λίγο πιο ψηλά απο το υψος του σώματος και να μειώσετε την καταναλωση αλατιού για να περιοριστούν τα οιδηματα.

Το αντηλιακό κρινεται απαραίτητο και η εφαρμογή του πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 20 λεπτά πριν από την έκθεση στον ήλιο, γιατί το δερμα της μέλλουσας μητέρας είναι πιο ευαίσθητο στο κάψιμο και τις διχρωμίες από την ηλιακή ακτινοβολία.

Τα γεύματα σας θα πρέπει να είναι ελαφριά και μικρότερα σε ποσότητα, για να αποφύγετε τη δυσπεψία.

Το μπάνιο στη θάλασσα δεν απαγορεύεται σε μία φυσιολογική εγκυμοσύνη. Το αντίθετο μάλιστα, αφού το κολύμπι είναι μια πολύ καλή μορφή άσκησης που δεν καταπονεί τις αρθρώσεις και τη σπονδυλική στήλη. Οι έγκυες, όμως, θα πρέπει να αποφεύγουν παραλίες που δεν φημίζονται για την καθαριότητά τους, που έχουν πάρα πολύ κόσμο ή που έχουν λύματα, γιατί είναι δυνατόν να προκληθούν λοιμώξεις του ουροποιητικού και του γεννητικού συστήματος, που μπορεί να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες για τις ίδιες και τα έμβρυα.

Ως γενική αρχή, η έγκυος στό τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, θα πρέπει να αποφεύγει να βρίσκεται σε απομονωμένα μέρη που είναι δύσκολη η άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας.

Προς το τέλος της κύησης, είναι προτιμότερο να περιορίσετε τις μετακινήσεις σας μακριά από το μαιευτήριο που πρόκειται να γεννήσετε στις απολύτως αναγκαίες, γιατί ο τοκετός μπορεί να αρχίσει ξαφνικά και να εξελιχθεί πολύ γρήγορα.

Εκμεταλλευτείτε τα όμορφα πρωινά και τα γλυκά βράδια, κάνοντας περιπάτους και απολαύστε την εγκυμοσύνη σας, χωρίς άγχος, αλλά με αισιοδοξία!